پنیر چدار گیاهی وایز فود

از {{model.count}}

125,000 تومان


محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پنیر چدار وگان ، بدون لاکتوز. مناسب برای مصرف گیاه خواران یا کسانی دارای حساسیت به لبنیات هستند یا نباید کلسترل استفاده کنند. مخصوص انواع برگر، سیب زمینی، ساندویچ و پنینی. روش مصرف: پس از یخزدایی بوسیله قاشق روی غذای مورد نظر ریخته یه به صورت نیمه منجمد رنده کنید. دقت شود دمای مناسب برای پخت در فر 200 تا 220 درجه سانتی گراد می‌باشد.

پنیر چدار گیاهی وایز فود | لذت یک وعده غذایی خوشمزه و سالم برای گیاهخواران وگان


پنیر چدار گیاهی وایز فود یک جایگزین عالی برای پنیر چدار لبنی است. این پنیر گیاهی وگان، بدون لاکتوز و کلسترول است و برای گیاهخواران، افراد دارای حساسیت به لبنیات و افرادی که باید از کلسترول خود مراقبت کنند، مناسب است.

این پنیر طعم و بافتی مشابه پنیر چدار لبنی دارد و می‌توان از آن در انواع غذاهای خوشمزه، مانند برگر، سیب زمینی سرخ کرده، ساندویچ و پنینی، استفاده کرد.

پنیر چدار گیاهی وایز فود با استفاده از مواد اولیه گیاهی طبیعی و بدون مواد نگهدارنده تولید شده است. این پنیر منبع خوبی از پروتئین و کلسیم است.

اگر به دنبال یک پنیر گیاهی وگان با طعم و بافتی بی‌نظیر و کشدار هستید، پنیر چدار گیاهی وایز فود انتخاب مناسبی برای شماست.

با خرید پنیر چدار گیاهی وایز فود، لذت یک وعده غذایی خوشمزه و سالم را تجربه کنید.


لوبیا سفید، هویج، بادام درختی، شاهدانه، جلبک دریایی، روغن گیاهی، آب آشامیدنی، ادویه جات و نمک

پنیر چدار گیاهی وایز فود آناشه خلعتیان

طعمشو دوست داشتم

84 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...