پاستا هفت غله زرماکارون

vegan pasta

400 گرم

از {{model.count}}

46,000 تومان


محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پاستا هفت غله زرماکارون یک انتخاب سالم و خوشمزه برای هر وعده غذایی است. این پاستا با هفت نوع آرد مختلف از جمله سمولینا، چاودار، جو، کینوا، یولاف، برنج و ذرت تهیه می شود. همچنین فیبر گندم اضافه شده است که آن را به منبع عالی فیبر تبدیل می کند.پاستا هفت غله زرماکارون منبع خوبی از پروتئین و ویتامین نیز می باشد. این یک انتخاب عالی برای افرادی گیاه خوار و وگن که به دنبال یک وعده غذایی سالم و مغذی هستند.

پاستا پنه هفت غله،

متشکل از 7 نوع آرد مختلف (سمولینای گندم، آرد چاودار، آرد جو، آرد کینوآ، آرد یولاف، آرد برنج، آرد ذرت) و همچنین فیبر گندم است که هرکدام ویژگی‏‌های تغذیه‌‏ای منحصر به فردی دارند. ویژگی محصول پاستا هفت غله تأمین حدود 13 درصد پروتئین با ارزش تغذیه‏‌ای بالا از لحاظ وجود اسیدهای آمینه ضروری مورد نیاز بدن نظیر: (لیزین، لوسین، ایزولوسیون، ترئونین و …)،

 ویتامین‏های B1، B2، B3 و مواد معدنی ضروری نظیر روی، فسفر، منیزیم و منگنز از ویژگی‏‌های تغذیه‏‌ای پاستا هفت غله است.

 فیبر موجود در این محصول موجب بهبود عملکرد سیستم گوارش بدن می‏‌شود. پاستا هفت غله برای اولین بار در ایران در شرکت صنعتی زرماکارون با عطر و طعم مطبوع و خصوصیات تغذیه‏‌ای مناسب فرموله شده است. 

پاستا هفت غله برای گروه‏‌های زیر پیشنهاد می‌‏شود: افرادی که تمایل به استفاده از رژیم‏‌های غذایی و محصولات سلامت محور علاقه دارند.

فواید پاستا هفت غله زرماکارون:

  • منبع فیبر عالی
  • منبع خوب پروتئین
  • منبع خوب ویتامین ها
  • ساخته شده با هفت نوع آرد مختلف
  • طعم و مزه عالی

طرز پخت پاستا هفت غله زرماکارون:

  1. یک قابلمه بزرگ آب را به جوش بیاورید.
  2. مقدار کمی نمک و روغن به آب اضافه کنید.
  3. پاستا را به آب جوش اضافه کنید و طبق دستورالعمل بسته بپزید.
  4. پاستا را آبکش کرده و با سس دلخواه سرو کنید.

پاستا هفت غله زرماکارون یک انتخاب عالی برای هر وعده غذایی است. این یک انتخاب سالم و خوشمزه است که مطمئناً مورد رضایت همه قرار می گیرد.


متشکل از 7 نوع آرد مختلف : سمولینای گندم، آرد چاودار، آرد جو، آرد کینوآ، آرد یولاف، آرد برنج، آرد ذرت، فیبر گندم، گلوتن و آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...