عصاره مالت جو به‌مالت

behmalt

400گرم

از {{model.count}}

90,000 تومان


محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عصاره مالت جو، یک محصول طبیعی است که غنی از پروتئین، اسیدهای آمینه ضروری بدن و قند مالتوز است. قند موجود در این محصول به آرامی هضم شده و وارد خون می‌شود. این خاصیت باعث می‌شود که قند خون به طور ناگهانی نوسان نکند و انرژی بدن به آرامی تأمین شود.

نام محصول
عصاره مالت جو
برند
به مالت
طریقه مصرف
روزانه دو قاشق غذا خوری به عنوان میان وعده یا صبحانه به همراه نان، بیسکوئیت، کراکر و ...
خواص
عصاره مالت جو دارای مقادیر مناسبی از فیبرهای غذایی است. فیبر به دستگاه گوارش، به خصوص روده‌ها، کمک می‌کند و عملکرد بهتری برای آن فراهم می‌کند و از بروز یبوست جلوگیری می‌کند.این محصول حاوی انواع املاح معدنی مانند منیزیم، پتاسیم، منگنز، آهن، روی، مس، کلسیم، فسفر و سدیم است. همچنین، ویتامین‌های گروه B مانند تیامین (B1)، ربوفلاوین (B2)، نیاسین (B3) و B6 نیز در آن وجود دارند. این ترکیبات باعث می‌شوند عصاره مالت جو یک ماده غذایی منحصر به فرد باشد. این محصول تقویت اعصاب، حافظه، پیشگیری از آلزایمر، درمان ضعف و بی‌حالی، پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی، کاهش تری‌گلیسیرید و کلسترول بد خون، درمان کم‌خونی، درمان ریزش و تقویت ریشه مو، درمان سوءتغذیه و بسیاری از امراض دیگر را فراهم می‌کند
انرژی در یک قاشق غذاخوری
45/75 کیلوکالری(سفید)
قند در یک قاشق غذا خوری
8/1 گرم(قرمز)
چربی در یک قاشق غذا خوری
0.02 گرم(سبز)
نمک در یک قاشق غذا خوری
0.03 گرم(سبز)
اسیدهای چرب ترانس
0

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

دیگر محصولات فروشگاه وگان وگزی