تیکوبا میوه‌ای - کنلیتا

50 گرم (20 گرم پروتئین)

از {{model.count}}

50,000 تومان


محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این محصول یک انرژی بار یا پروتیٔین بارِ خامگیاهی است. مواد اصلی این بمب‌های مغذی مجموعه‌ای از غلات و دانه‌های بسیار ارزشمند و ناب است که همگی سرشار از بهترین آمینو اسید‌ها هستند و مقدار قابل توجهی ویتامین، کلسیم و آهن دارند. فیبر بالای موجود در این دونه ها، خیلی زود احساس سیری رو بهمون القا می کنه و فوق العاده برای دستگاه گوارشمون مفیده. ویتامین‌ها و اسیدهای چرب ضروری موجود در این دونه ها برای پوست و مو بی‌نظیره. این دانه‌ها شامل جوی دوسر، کینوا، برنج قهوه‌ای، شاهدانه، تخم کتان، تخم آفتابگردان، گردو، بادام و جوانه‌ی گندم هستند. به شدت برای پوست و مو و قلب و سیستم ایمنی بدن مفیدهستند و کلی خواص شگفت انگیز دیگه دارند.بهترین خوراکی برای بچه‌های مدرسه‌ای، تو دنیایی که محصولات ناسالم و بدون ارزش غذایی قفسه‌های سوپرمارکت‌ها را پر کرده است! این محصول طعم‌های متفاوتی دارد اما امکان تایین طعم وجود ندارد زیرا در بسته بندی بزرگ به صورت میکس می‌باشد.

گردو، بادام، بادام زمینی، تخم کتان، تخم آفتابگردان، پودر شاهدانه، کینوا، جوی دوسر، برنج قهوه ای، جوانه‌ی گندم،  کاکائو، استویا، کره کاکائو، میوه‌های خشک، خمیر میوه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...