کرم مرطوب کننده شی باتر _ آرکوARKO

250 میل

از {{model.count}}

165,000 تومان


محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شی باتر یا کره شی یک روغن گیاهی است که از دانه‌های روغنی درخت شی در آفریقا استخراج می‌شود. از آن جایی که این روغن جامد است و شکلی مشابه کره دارد، به آن کره شی می‌گویند. کاربرد بسیار زیاد این روغن در درمان بیماری‌های پوست و مو در وهله اول برای مردم آفریقا مشخص شد.

کرم مرطوب کننده شی باتر _ آرکوARKO نیکا رستمی

بوی این کرم فوق العاده است، بعد گذشت چند ساعت هم چنان بوش روی دستام باقی مونده بود و در مورد کیفیتش هم باید بگم پوست من رو دوباره نرم کرد ، خیلی وقت بود دنبال کرمی بودم که دستم رو نرم کنه و تا پایان روز همچنان به همون کیفیت باقی بمونه ،ممنون از محصول خوبی که آوردید

245 روز پیش ارسال پاسخ
کرم مرطوب کننده شی باتر _ آرکوARKO مدیر سایت

سلام ممنون که تجربه‌ی خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

245 روز پیش ارسال پاسخ
کرم مرطوب کننده شی باتر _ آرکوARKO دانیال ناصری

به نسبت مدل های مشابه خیلی قیمت مناسب گذاشتید این محصول رو، ممنونم. درضمن من با استفاده از این محصول یک دلیل دیگه فهمیدم از اینکه چرا نباید از محصولاتی که تست حیوانی دارن استفاده کنیم. چون تست انسانی دارن بنابراین خیلی بهتر روی پوست ما جواب میده!! این نکته خیلی بدیهی هستش اما من تازه بهش توجه کردم با کیفیتی که این محصول داشت

129 روز پیش ارسال پاسخ
کرم مرطوب کننده شی باتر _ آرکوARKO مدیر سایت

در اصل تست ژنتیک دارن ، طبق فرمایش خودتان، پزشکی دقیق استفاده از ژنوم‌های انسانی در آزمایشگاه؛ روشی موثرتر و دقیق‌تر از تست حیوانی محسوب می‌شود.

129 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...