پودر جوانه جو - OAB

200گرم

از {{model.count}}

37,000 تومان


محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پودر جوانه جو حاوی فیبر بالا، آهن، کلسیم، گروه ویتامین B، پتاسیم، منیزیم و مواد معدنی می‌باشد. جو یکی از پر مصرف‌ترین غلات در انواع رژیم غذایی می‌باشد. همچنین غنی از بسیاری از مواد مغذی است و مزایای بسیاری برای سلامتی، هضم بهتر و کاهش وزن، کاهش سطح کلسترول و سلامت قلب دارد. پودر جوانه‌جو غنی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و سایر ترکیبات مفید گیاهی است. جو به عنوان یک غله کامل است و منبع غنی از فیبر، منگنز و سلنیوم است. همچنین حاوی مقادیر کافی مس، ویتامین B1، فسفر و منیزیم است. علاوه بر این، جو حاوی آنتی اکسیدان‌هایی است که با کاهش خطر ابتلا به سرطان و بیماری‌های قلبی مرتبط هستند. جو به دلیل داشتن فیبر زیاد، احساس سیری به شما می‌دهد. فیبر محلول معروف به بتا گلوکان موجود در این محصول بسیار مفید است. این فیبرها ماده‌ای ژل مانند در روده ایجاد می‌کنند که هضم و جذب مواد مغذی را کند می‌کند در نتیجه احساس سیری طولانی مدت خواهید داشت.

این محصول را می‌توانید در تهیه انواع صبحانه‌های فوری، نوشیدنی‌ها، معجون، دسر، ماست و یا در انواع پوره میوه ریخته و میل نمایید. همچنین می‌توانید انواع کیک، شیرینی و بیسکوئیت‌های لذیذ را با آن تهیه فرمایید. پودر جوانه جو قابل استفاده در تهیه انواع غذاها مانند کتلت، دلمه، انواع خورش و سوپ است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...