پودر جایگزین تخم‌مرغ نیواگ

مخصوص قنادی

از {{model.count}}

115,000 تومان


محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پودر پروتئین گیاهی، جایگزین تخم مرغ مخصوص شیرینی و کیک پزی(قنادی).این محصول کاملا گیاهی و بدون مواد حیوانی می‌باشد. مناسب برای مصرف وگن‌ها و افرادی که حساسیت غذایی دارند. طریقه مصرف این محصول به صورت زیر می‌باشد:یک قاشق پودر پروتئین گیاهی نیو اگ را با دو قاشق غذا خوری آب آشامیدنی ترکیب کرده، این ترکیب جایگزین یک عدد تخم مرغ در کیک یا شیرینی می‌باشد.

پروتئین سویا، پروتئین گندم، نشاسته ذرت

آرد سفید: 1.5 پیمانه

بکینگ پودر: 1 قاشق مربا خوری

شکر سفید: 2.3 پیمانه

نمک: اندکی

روغن مایع: 1.3 پیمانه

پودر جایگزین تخم مرغ: 1 قاشق غذا خوری

شیر: 1 پیمانه

رُست پوست لیمو ترش تازه: 1 قاشق مربا خوری

آب لیمو ترش تازه: 1.2 لیمو

برای تهیه این کیک ابتدا پودر جایگزین تخم مرغ را در دو قاشق غذا خوری آب حل کرده و به همراه شکر و وانیل درون یک کاسه مناسب می‌ریزیم و با  دور تند همزن برقی به مدت 10 دقیقه هم می‌زنیم تا مخلوط تخم مرغ  روشن و کش‌دار شود. حالا لیمو ترش را شسته و سپس آن را با دندانه‌های ریز رنده، رنده می‌کنیم. در ادامه رُست پوست لیمو ترش را به همراه آب لیمو ترش تازه درون مخلوط تخم مرغ می ریزیم و با دور کند همزن برقی در حد مخلوط شدن هم می زنیم. در این مرحله شیر گرم را به همراه روغن مایع درون مخلوط تخم مرغ اضافه میکنیم و با دور تند همزن برقی به مدت 1 دقیقه هم می زنیم تا مخلوط تخم مرغ ترکیب و یکدست شود. در ادامه آرد و بکینگ پودر را درون الک میریزیم. حالا مخلوط آرد را 3 مرتبه الک میکنیم و طی سه مرحله به مخلوط تخم مرغ اضافه می‌کنیم، سپس با لیسک به صورت دورانی به یک سمت مخلوط می‌کنیم تا بافت مایع کیک یکدست شود. در ادامه یک قالب میان تهی انتخاب و آن را چرب می‌کنیم ، مایع کیک را داخل قالب ریخته و آن را در طبقه وسط فر از پیش گرم شده در دمای 175 درجه سانتی گراد قرار می‌دهیم. سپس اجازه می‌دهیم کیک به مدت 40 دقیقه در درون فر بماند تا کاملا پخته شود. در ادامه پس از گذشت این زمان کیک را با خلال دندان تست می‌کنیم. چنانچه پخت کیک کامل شده باشد، قالب را از فر خارج کرده و اجازه می‌دهیم کاملا خنک شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...