ماچا خالص نرمال _ ماچانو

100 گرم (قوطی)

از {{model.count}}

440,000 تومان


محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 ماچا نرمال ( premium Quality) ماچانو گزینه‌ای مقرون به صرفه و مناسب برای کسانی است که تمایل دارند از مزایای بی شمار این چای استفاده کنند. این نوع ماچا با دارا بودن مقدار زیادی آنتی اکسیدان  EGCG براي افرادي كه به دنبال چربي سوزي و افزايش متابوليسم هستند و باید دفعات بسیار زیادی از آن استفاده کنند گزينه بسیار ايده آل و مقرون به صرفه‌ای است. مزه آن تقریباً شبیه چای سبز اما با تلخی کمتر می‌باشد و کمی گَس همراه با یک شیرینی پنهان است. از جمله خواص چای‌ ماچا نرمال می‌توان به چربی سوزی، جلوگیری از دیابت نوع 2، تقویت سیستم ایمنی بدن ،مبارزه با پیری، افزایش انرژی، آرامش اعصاب، تقویت پوست و مو اشاره کرد. به طور کلی، بهتر است ماچا در بسته بندی محفوظ از هوا و در جای تاریک و خنک، مانند یخچال، نگهداری شود.

ابتدا حدود تا یک گرم ماچا را داخل یک فنجان ریخته، سپس یک چهارم فنجان آب داغ (حدود 80درجه)، به آن اضافه کرده و به خوبی به مدت یک دقیقه هم بزنید. در ادامه سه چهارم باقیمانده فنجان را با آب یا شیر پرکرده و سپس میل نمایید. برای طعم بهتر میتوانید از شیرین کننده‌های طبیعی مانند شهد وشیره یا عسل گیاهی استفاده نمایید. از آنجایی که ماچا به صورت پودر است از آن می‌توان در تهیه انواع نوشیدنی گرم و سرد، کیک، دسر و حتی ماسک صورت استفاده کرد. میزان مصرف ماچا در یک وعده مطابق میل و ذائقه شما می تواند از نصف قاشق چایخوری تا یک قاشق غذا خوری پودر متفاوت باشد. ما پیشنهاد می کنیم مصرف ماچا را از مقدار کم شروع کنید و متناسب با تجربه خودتان میزان و زمان مصرف آن راتنظیم کنید. توصیه می‌کنیم در طول زمان نسبت ترکیب ماچا با آب (یا تر کیب مورد نظرتان) را تغییر داده تا به طعم دلخواهتان برسید.

1. افزایش چربی سوزی، به علت وجود آنتی اکسیدان EGCG

2. جلوگیری از سرطان، به علت وجود پلی فنول

3. ایجاد آرامش و افزایش تمرکز، به علت وجود ال تیانین

4. کاهش ابتلا به دیابت نوع دو، به علت کاهش میزان گلوکز ناشتا

5. افزایش سلامت پوست و برطرف کردن آکنه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...