شامپو تقویت کننده و آبرسان آمالفی

Amalfi Shampoo

1250 میلی لیتر

از {{model.count}}

387,500 تومان


محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماسک مو بازسازی کننده amalfi با حفظ خاصیت کشسانی و درخشندگی مو، باعث ترمیم کوتیکول‌های مو گشته و مو‌ها را نرم و تقویت می‌نماید. ماسک مو بازسازی کننده مناسب موهای خشک و آسیب دیده بوده که بصورت روتین می‌توان از آن استفاده نمود. ماسک مو احیاکننده آمالفی به فیبر مو نفوذ کرده و اثری بلند مدت از خود به جا می‌گذارد. این محصول به آبرسانی و حفظ رطوبت مو کمک می‌کند و سبب تقویت مو‌ها و رفع وز و مو خوره می‌شود. ماسک احیاکننده آمالفی موهایتان را تغذیه می‌کند و در بلند مدت متوجه خواهید شد که موها ضخامت طبیعی خود را به دست آورده و با طراوت و شاداب شده اند.

نام محصول
شامپو تقویت کننده مو آمالفی مدل آبرسان
برند
آمالفی (Amalfi)
حجم
1250 میلی لیتر
کشور مبدا
اسپانیا
عملکرد
شامپو، ترمیم، تقویت، بازسازی، تغذیه و آبرسان طبیعی ساختمان مو
مناسب برای
انواع مو
طریقه مصرف
مقدار مناسبی از ترمیم و تقویت کننده آبرسان مو آمالفی را روی موهای خیس پخش نمایید. با نوک انگشتان دست به آرامی و با حرکات حلقه حلقه و دورانی کف سر و موها را به خوبی ماساژ دهید تا ترکیب تمام سطح مو و پوست سر را در بر بگیرد. جهت جذب مواد موثر موجود در شامپو توسط ساختمان مو اجازه دهید شامپو ۳ الی ۵ دقیقه روی مو باقی بماند. سپس با آب سرد یا ولرم آب کشی نماید. در صورت نیاز یا چرب بودن موها مراحل را تکرار نمایید.
ویژگی‌ها
ترمیم، تقویت، بازسازی، تغذیه ، آبرسان طبیعی ساختمان مو
سایز
خانواده
ویژگی‌های برتر
وگان
بدون تست حیوانی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...