شامپو تثبیت کننده رنگ مو آمالفی

Amalfi Shampoo Expert Care Coloured Hair

250 میلی لیتر

از {{model.count}}

186,000 تومان


محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

آسیب‌های ناشی از فرآیندهای رنگ کردن مو باعث باز شدن لایه های کوتیکول و حتی آسیب به قشر مرکزی مو یعنی کورتکس خواهد شد. این مساله می‌تواند باعث خشکی و شکنندگی و نفوذ آلودگی هوا به درون تار مو شود. به همین علت استفاده از شامپوی مخصوص موهای رنگ شده که برای محافظت از تار مو و همچنین حفاظت از رنگ پریدگی مو طراحی شده، بسیار مورد نیاز و کاربردی است. اگر موهای شما همیشه رنگ شده می‌باشد می‌توانید از شامپو مو تثبیت کننده اکسپرت کر کالرد آمالفی اورجینال استفاده کنید. شامپو تثبیت کننده موهای رنگ شده آمالفی با شویندگی ملایم مناسب موی رنگ شده و آسیب دیده است. این شامپو بدون سولفات و پارابن، سبب تامین و حفظ رطوبت، نرمی و انعطاف پذیری، تثبیت و تداوم رنگ مو می‌شود.

نام محصول
شامپو تثبیت کننده رنگ مو آمالفی مدل uv filter
برند
آمالفی (Amalfi)
حجم
250 میلی لیتر
کشور مبدا
اسپانیا
عملکرد
شامپو، تثبیت کننده رنگ مو، تقویت کننده، ضد حساسیت
مناسب برای
موهای رنگ شده خانم‌ها و آقایان
طریقه مصرف
پس از شست و شوی موها و آبکشی، مقداری از ماسک مو را روی مو‌ها به آرامی ماساژ دهید.
دقت کنید تمام ساقه مو از بالا تا پایین کاملا به ماسک آغشته شده باشد. اجازه دهید 2 تا 3 دقیقه بماند و بعد با آب فراوان آبکشی کنید.
ویژگی‌ها
تقویت کننده موهای نازک و ضعیف، حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی برای تقویت موها و پوست سر، محافظت از موها و رنگ موها در مقابل اشعه‌های مضر آفتاب، مخصوص موهای کراتینه شده
نکات بارز
بدون سولفات و پارابن
دارای فیلتر uv برای حفاظت از موها در برابر نور خورشید
وگان و بدون تست حیوانی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...