خمیر دندان با عصاره شاتوت کودک - Eyüp Sabri

60 میلی‌لیتری - کودکان 2 تا 6 سال

از {{model.count}}

119,000 تومان


محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

برای کودکان 2-6 سال تولید شده است. این محصول با فرمولاسیون خاص و ویژه برای مراقبت از دندان های شیری کودکان تولید و روانه بازار شده است. به لطف عصاره توت سیاه و غنی شده با مواد معدنی و انواع ویتامین ها، باقیمانده مواد غذایی را از سطح دندان ها به خوبی تمیز کرده و از ایجاد حفره و پوسیدگی جلوگیری می کند.

از اونجایی که عصاره توت آکای، آرامش بخش لثه‌ها ست؛ این خمیر دندان کودک مناسب برای دندان‌ها و لثه‌های حساس بوده و از ایجاد حساسیت و درد‌های ناگهانی جلوگیری می کنه. با محتویات غنی شده با لاکتات روی و زایلیتون Eyup Sabri Tuncer مینای دندان‌ها تقویت می‌شه و بدون اینکه آسیب ببینن به طور کامل تمیز می‌شوند. این محصول فاقد سولفات، فلوراید، تیتانیوم دی اکسید، پارابن، مواد رنگی، گلوتن، شکر و نمک است و باعث صدمه و آسیب به دندان‌ها و سلامتی کودکان نمی‌شود. با استفاده منظم از این محصول با کیفیت می‌توانید عادت شستن دندان و مراقبت از سلامتی دندان‌ها را از همان کودکی به فرزندانتان آموزش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...