جو دوسر بدون پوست - هانی فود

250گرم

از {{model.count}}

42,000 تومان


محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جو دوسر، با نام علمی Avena sativa شناخته شده است. این محصول بعنوان کامل‌ترین و سالم‌ترین شکل جو است که برای پخت به زمان زیادی احتیاج دارد. از این رو بیشتر مردم جو دوسر پرک را به آن ترجیح می‌دهند. جو دو سر پرک بافت نرمی دارد و زودتر پخته می‌شود. خواص جو دو سر ؛سرشار از آنتی اکسیدان‌هاکاهش خطر بیماری‌های قلبی کمک به رفع یبوست کاهش خطر ابتلا به آسم و کنترل قند خون.

طریقه مصرف جو دوسر بدون پوست بسیار ساده است. جو دوسر پرک همراه با شیر، ماست، در سوپ، تزئین انواع کیک و شیرینی و به همراه تنقلات و خشکبار مختلف  استفاده می‌شود. جو دوسر را برای تهیه چای و دمنوش هم به‌کار می‌برند، که خواص آرام بخش و ضد درد طبیعی دارد و به دلیل خواص ضد التهابی به درمان درد ناشی از آتروز و روماتیسم کمک و دیگر درد‌های عضلانی کمک می‌کند. جو دو‌سر و بلغور جو دوسر را به‌شکل خام و پخته برای تهیه صبحانه با شیر، ماست و آب‌میوه، انواع سوپ و آش، حلیم، انواع سالاد میوه و سبزیجات و … استفاده می‌کنند. از آرد جو دوسر نیز در تهیه انواع نان، کیک، کلوچه، شیرینی، پنکیک و بیسکویت استفاده می‌شود. طرز تهیه سوپ جو دوسر همانند دیگر سوپ‌هاست. برای تهیه آن از جو دوسر بدون پوست یا جو دوسر پوست‌کنده یا بلغور جو دوسر یا ترکیب همه آن‌ها می‌توان استفاده کرد برای طعم دار کردن سوپ، جو دوسر را داخل آب جوشی که عصاره سبزیجات دارد ریخته سپس سبزیجات مختلف، سیر و پیاز را به آن اضافه می‌کنیم. در آخر نیز می توان از ادویه‌جات مختلف و آب لیمو استفاده نمود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...