پودر جایگزین تخم‌مرغ نیواگ

مخصوص پخت و پز

از {{model.count}}

105,000 تومان


محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پودر پروتئین گیاهی، جایگزین تخم مرغ مخصوص پخت و پز. این محصول کاملا گیاهی و بدون مواد حیوانی می‌باشد. مناسب برای مصرف وگن‌ها و افرادی که حساسیت غذایی دارند. طریقه مصرف این محصول به صورت زیر می‌باشد:یک و نیم قاشق پودر پروتئین گیاهی نیواگ را با دو قاشق غذا خوری آب آشامیدنی ترکیب کرده، این ترکیب جایگزین یک عدد تخم مرغ در غذا می‌باشد.مناسب انواع کوکو، کتلت و رولت

پروتئین سویا، پروتئین گندم، نشاسته ذرت، زرد چوبه

سیب زمینی متوسط: 4عدد

پودر جایگزین تخم مرغ: 3قاشق غذا خوری

پیاز بزرگ: یک عدد

آرد سفید: یک قاشق غذا خوری

نمک، فلفل سیاه و زرد چوبه به میزان کافی

ابتدا سیب زمینی‌ها را شسته و پوست میگیریم. سپس آنها را با رنده درشت رنده کرده و در صافی می‌ریزیم و آب آن هارا می‌گیریم. پیاز را نیز پوست گرفته، شسته و رنده می‌کنیم و در کاسه ای سیب زمینی و پیاز رنده شده را می‌ریزیم. به پودر جایگزین تخم مرغ شش قاشق غذاخوری آب افزوده و کاملاً هم زده و سپس کمی زردچوبه، نمک و فلفل سیاه به آن می‌افزاییم. در ادامه مایه آماده شده را به کاسه محتوی سیب زمینی و پیاز افزوده و مایه را خوب مخلوط میکنیم. سپس تابه ای را روی حرارت کم قرار میدهیم و روغن داخل آن میریزیم. حالا صبر میکنیم تا روغ داغ شود و مایه کوکو را یکدفعه داخل تابه میریزیمو با قاشق سریع آن را در تابه پخش میکنیم و با پشت قاشق سطح کوکو را صاف میکنیم تا زمانی که یک سمت آن سرخ شود.  سپس کوکو را برگردانده تا طرف دیگ آن سرخ شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...