مویز ارگانیک - بیونیک

250 گرم

از {{model.count}}

99,000 تومان


محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فرق مویز و کشمش در نوع انگوری است که کشمش از آن تهیه می‌شود. برای تولید مویز معمولاً از انگورهای بزرگ تر یا اصطلاحاً شاهانه استفاده می‌کنند. انگورهای مورد استفاده برای مویز، سیاه هستند و به همین علت است که رنگ مویز تیره‌تر از انواع کشمش بوده و بافت گوشتی‌تری دارد. انگور مورد استفاده در ساخت مویز معمولاً دانه دار است. اما هرچه میزان دانه‌ی مویز کم تر بوده و بافت گوشتی آن بیشتر باشد، نشان می‌دهد که آن مویز مرغوب‌تر است. مویز می‌تواند در تقویت حافظه و درمان آلزایمر موثر باشد. کشمش و مویز هر دو منبع غنی از پتاسیم و آهن هستند و مصرف روزانه‌ی آن‌ها می‌تواند تا 30 درصد از آهن مورد نیاز بدن را تامین کند. کشمش و مویز هر دو سرشار از آنتی اکسیدان هستند و می‌توانند اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد که یکی از آن‌ها پیشرفت سلول‌های سرطانی است را خنثی کنند. مویز می‌تواند در تقویت قوی جنسی نیز موثر واقع شود.

مویز ارگانیک

نحوه نگهداری
در دمای اتاق و دور از رطوبت
وزن
250 گرم
ماندگاری
12 ماه
ویژگی
به روش طبیعی (با آفتاب یا سایه) خشک شده است و از بخار گوگرد یا روش تیزابی (ریختن کربنات پتاسیم روی انگور) تهیه نشده است. BIO اتحادیه اروپا, اکوسرت(ECO CERT) فرانسه
کاربرد
درمان ضعف و خستگی بدن، پیشگیری از پوکی استخوان، کاهش فشار خون، حفظ سلامت دستگاه گوارش، برای درمان فقر آهن و کم‌خونی به ویژه در زنان باردارو به طور کلی برای تقویت قلب، کبد، حافظه و سیستم تناسلی مفید می‌باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...