رب نسترن وحشی - سان دِلیک

380 گرم

از {{model.count}}

98,000 تومان


محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

میوه نسترن وحشی یا دلیک (در لغت نامه دهخدا) که در زبان ترکی به گیلدیک، گول بورنی و ایت بورنی و در گویش‌های محلی به ولیک، کلیک، شیلان و در انگلیسی بــه Rose Hip و Dog Rose مشهـورند از گیاهان دارویی ارزشمندی است که مردم اروپـا و نیمــه غربی آسیا و برخی مناطق ایـران از میوه آن برای درمـان بعضی از بیمـاری‌هـا و حفظ سلامتی روزانه استفاده می‌کنند. این گیاه در طبیعت به صورت خودرو می‌باشد و مصرف آن به صورت دمنوش، مارمالاد، مکمل دارویی و … در کشورهای اروپایی (سوئیس، فرانسه، سوئد، ترکیه و …) رایج است. این فرآورده، عصاره(رب) میـوه نسترن وحشی بدون هـرگونه مـواد افـزودنـی (شکر، نمک، مواد نگهدارنده و …). طعم خاص ایـن محصـول شبیه بـه رب انار ملس است و می‌توان از آن بـه عنـوان چاشنی در انواع غذاهـا نظیر فسنجان، مرغ، آش گیلدیک و طعم دهنده انواع کباب(جوجه، شیشلیک، چنجه و …) و تهیه یک نوشیدنی خاص و گوارا استفاده نمود همچنین مصرف آن بـه تنهایی حس دلپذیر یک ترشک ارگانیک سرشار از خـاصیت را در کـودکان و بزرگسالان ایجاد می‌نماید.

92% میوه نسترن، 8% آب، بدون نگهدارنده و مواد افزودنی

  • جهت کاهش قندخون در افراد دیابتیک پس از هر وعده غذایی یک قاشق غذاخوری میل نمایید(کاهش قند تا 50 واحد ایجاد می شود). 
  • جهت دفع سنگ کلیه و سنگ صفرا، قبل از هر وعده غذایی یک قاشق غذاخوری خالی یا در یک لیوان آب حل نموده و میل نمایید (سنگ های کلسیم اگزالات پس از حدود سه روز مصرف مداوم شروع به دفع شدن می کند). 
  • مصرف مداوم روزانه باعث کاهش آنزیم‌های سمی کبد و بهبود بیماری‌های دستگاه گوارش و آرتریت و افزایش سوخت و ساز بدن (متابولیسم) می‌شود و به دلیل وجود مقادیر زیاد آنتی اکسیدانت در تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از ابتلا به سرطان سودمند است. 
  • چاشنی غذا: طعم خاص این محصول شبیه رب انار ملس است و می‌توان از آن در انواع غذاها نظیر فسنجان، قیمه، مرغ، آش گیلدیک، طعم دهنده انواع کباب (جوجه، شیشلیک، چنجه و…)، سس سالاد و … استفاده نمود.
  • جهت تهیه یک نوشیدنی خوشمزه یک قاشق غذاخوری در یک لیوان آب حل نمائید. در صورت تمایل می‌توانید به مقدار دلخواه شکر یا نمک اضافه کنید.
  • به عنوان ترشک سالم و ارگانیک برای کودکان و مشتاقان مزه ملس
  • همچنین طبق توصیه پزشکان طب سنتی مصرف این محصول برای رژیم کتوزیست (کتوژنیک) مناسب می‌باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...