خامه نارگیل _Gold vally

400 میلی لیتر

از {{model.count}}

142,500 تومان


محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

نارگیل به خصوص سرشار از منگنز است که برای سلامت استخوان ها و متابولیسم کربوهیدرات ها، پروتئین ها ضروری است. آنها همچنین سرشار از مس و آهن هستند که به تشکیل گلبول های قرمز خون کمک می کند و همچنین سلنیوم، یک آنتی اکسیدان مهم که از سلول های شما محافظت می کند.  سرشار از چربی ها، پروتئین ها،کربوهیدرات ها، ویتامین های گروه بی ، ویتامین آ، ایی، کا است. کرم نارگیل سرشار از مواد معدنی مانند پتاسیم، فسفر، منیزیم، کلسیم، سدیم، آهن، روی، مس و سلنیوم است.

از کرم نارگیل ، در قهوه صبحگاهی گرفته تا دسر‌های کم کربوهیدرات، می‌توانید از این افزودنی خامه‌ای نه تنها به دلیل طعم و بافت آن، بلکه به دلیل فواید عمده آن برای سلامتی لذت ببرید. کرم نارگیل به طور سنتی در بسیاری از کاری‌‌ها و سوپ‌‌های آسیای جنوب شرقی، مانند کاری سبز تایلندی، برای متعادل کردن سطح ادویه و ایجاد بافتی مخملی استفاده می‌شود. خامه نارگیل یک ماده عالی برای استفاده در دسر های بدون لبنیات یا وگان مانند موس شکلاتی، تیرامیسو یا پارفی توت است. کرم نارگیل کم شکر یک افزودنی عالی برای هر آشپزخانه‌ای به عنوان جایگزین لبنیات یا به عنوان تقویت کننده طعم و بافت است. بدون اینکه نگران افزایش کالری و کلسترون خود باشید می‌توانید آن را در صبحانه، شام یا دسر بعدی خود امتحان کنید و عاشق این خوراکی استوایی خواهید شد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...