توت خشک ارگانیک - بیونیک

250 گرم

از {{model.count}}

130,000 تومان


محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این محصول دارای طعم و بافت منحصر به فردی می‌باشد و برخلاف محصولات موجود در بازار که خشک و ترد می‌باشند، کاملا نرم و خوش خوراک می‌باشد و با توجه به اینکه توت خشک بیونیک کاملا پاک شده است، عاری از خاک و سنگ می‌باشد و با خیال آسوده میتوان مصرف نمود.  توت خشک‌های کوچک و پرخاصیت می‌تواند علاوه بر تامین ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن، مزایای فوق‌العاده‌ای برای سلامتی بدن داشته باشد. در واقع می‌توان توت و توت خشک را یک ابرغذا در نظر گرفت که  حاوی مقادیر زیادی پروتئین و آهن هستند.  میزان 100 گرم توت خشک علاوه بر فراهم کردن 43 کالری انرژی حاوی مواد مغذی مانند، 8 گرم کربوهیدرات، ۱٫۷ گرم فیبر غذایی، ۸.۱ گرم قند، ۱.۴۴ گرم پروتئین، ۰.۳۹ گرم چربی، ۱۰ میلی‌گرم سدیم، ۳۹ میلی‌گرم کلسیم، ۱.۱۵ میلی‌گرم آهن، ۱۹۴ میلی‌گرم پتاسیم، ۱ میکروگرم ویتامین A، ۳۶.۴ میلی‌گرم ویتامین C، ۷.۸ میکروگرم ویتامین K1،  ۰.۱ میلی‌گرم ویتامین B2، ۰.۹ میلی‌گرم ویتامین E، ۰.۶ میلی‌گرم ویتامین B3، ۰.۱ میلی‌گرم ویتامین B6، ۰.۶ میکروگرم فولات، ۱۸ میلی‌گرم منیزیم، ۳۸ میکروگرم فسفر، ۰.۱ میلی‌گرم مس و ۰.۶ میکروگرم سلنیوم است.

توت خالص و طبیعی

نحوه نگهداری
در دمای اتاق و دور از رطوبت
وزن
250 گرم
ماندگاری
12 ماه
کاربرد
پیشگیری از ابتلا به کم‌خونی به خصوص در کودکان کمک شایانی می‌کند، رژیم‌های غذایی برای لاغری، کبد و کلیه را تصفیه می‌کند، با غنی بودن از انواع ویتامین‌ها قدرت ایمنی بدن را افزایش می‌دهد. منبعی غنی از آنتی اکسیدان، مبارزه با بیماری‌هایی مانند سرطان، دیابت و بیماری‌های قلبی، کاهش کلسترول بد خون، مفید برای بهبود سیستم گوارش – زخم معده و رفع یبوست، بهبود جریان خون در رگ‌ها و خونساز، توت تقویت کننده‌ی سیستم دفاع،

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...